har läst igenom lite gamla tankar jag plitat ner

och fy fan va patetisk och gnällig jag låter...bara bitchar om det ena efter det andra. men det fina är att, om jag får lov att göra det här så blir min verkliga vardag lite bättre, jag kan ta mig ett steg närmare den killen jag var, och den killen jag vill vara...för saken är den, att när jag är på humör är jag jävligt charmig, glad och social..fråga mina ex..

men sen har jag ju mina demoner, som verkar avta lite i styrka varje gång jag drar upp dom till ytan och blottar dom.
har provat psykiatri, men det här funkar många gånger bättre än vad någon jävla pajas från landstinget kan hitta på med mig.

för trots att jag verkar vara en liten trasig patetisk jävel här så gläds jag åt det, det betyder bara att jag sparat min omgivning skiten...ett bekymmer jag har nu kommer ju direkt av att jag är charmig...well, det löser sig
och gör det inte det så lär jag mig att leva med det, jag har lärt mig leva med ganska mycket de här 23 åren.

jag lovar här och nu att när jag känner mig såpass stark, glad och tillfreds med mig själv och mitt liv så ska jag visa min andra sida...men just nu vill och behöver jag bara spy lite. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0