en sak till bara...

idag är en sån där söndag som man lika gärna skulle ha kunnat stannat kvar i sängen för....anledningen till att jag är på besök i skogarna hos min mor är att jag ville vara med och spela fotboll, känna lagandan en gång till innan säsongen är slut...¨

det hela började igår när jag vaknade, jag kände att jag började få ont i halsen, men eftersom jag så gärna ville spela fotboll så struntade jag i det...och idag när jag vaknade hade jag feber...det va ju käckt!
men jag har kärt mig av mina misstag, spelade en gång med öroninflammation..och det gick ju inte optimalt direkt...tror jag var sjuk en månad efter det...så idag får jag snällt stå vid sidan och titta på...fan va trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0