det är fucking jävla grått

beslutsamhet, jag behöver en stor dos beslutsamhet...jag är tamigfan helt jävla oförmögen att ta ett beslut. förutom när det handlar om andra, då ser jag allt jävligt klarsynt, då är jag skitbra på att bestämma vad som ska göras. men när dewt sedan handlar om mig själv blir jag helt ställd, jag är så van att bara bry mig om, och hjälpa alla andra att jag glömt bort hur jag hjälper mig själv.
Dessutom, idag tog jag ett beslut och genast kommer ångesten och finner sig tillrätta i min mage. för att få bort ångesten, är jag tvungen att sätta mig i min bil, bakfull, och köra 20 mil. bara för att hjälpa nån annan...är det rimligt?
fan snälla du, visa mig lite förståelse...är det bara jag som inte tycker att det är en bra idé?
det är nog det, annars skulle jag inte få så jävla mycket skit kastat på mig....men allt är ju svart eller vitt eller hur...
jag fattar inte hur man kan leva efter den premissen, att allt är svart eller vitt, fan öppna upp ögonen, andas in lite av världen så inser du förhoppningsvis att det finns en jävla massa gråzoner också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0