tyvärr har jag slarvat bort din tenta, men du fick G, jag lovar!

god morgon! fast det är en sådär morgon...har sovit oroligt och var lika trött som vanligt vi 07.30. så mycket var den helgen med batteriladdning värd. började läsa en bok om hur självkänsla och hur man skapar sig ett självförtroende igår..det är skrämmande mycket som jag känner igen mig i..

jag har många gånger tänkt att nu får det fan vara nog, nu är det dags för en förändring..men alltid har jag halkat in på samma invanda väg. den här gången känns det annorlunda, jag tänker på ett helt annat sätt..det är nu det är dags att fullfölja...för en gångs skull..nu fan ska jag bli den personen jag alltid velat vara, eller den npersonen jag var då...för länge sen...

har idag på morgonen vart i skolan en sväng, sista laborationen och laborarionsrapporten i den här kursen nu, fan va gött!  en annan skön sak är att jag fixade tentan i fredags, fan jag är kanske inte så dum trots allt. eftersom jag inte var på föreläsningen igår tog en polare med sig min tenta för att ge den till mig senare, jävligt snällt...problemet är bara att han lyckades slarva bort den också. tack för hjälpen...
nu har jag bara hans ord på att jag fick godkänt..hmm..fast de e lugnt, hade vart värre om han slarvat bort en tenta jag inte klarat, då hade jag gärna sett va jag missat på.

nu ska ja dricka en kopp kaffe och rita lite i cad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0