....tentakuk

känner mig grymt irriterad idag. har såvitt jag vet ingen större anledning, några små finns dock alltid. egentligen borde ja känna mig tillfreds, har pluggat, kom upp tidigt idag och så vidare..men det är något som stör mig. det är väl bara en sån dag antar jag, en dag då jag helst vill be hela världen att dra åt helvete.

började träna igår, gick väl sådär..fast med tanke på att  jag aldrig tränat på gym, utan bara spelat en massa bollsporter, så gick det väl okej. jag visste ju redan innan att första gången suger. men jag tog slut bra mycket fortare än jag hade trott. hade med en polare som hjälpte mig, riktigt skönt. men tanken slog mig att, fan va tråkigt för honom att träna med en nybörjare, han fick nog inte ut så värstans mycket. men jag hoppas att han följer med mig fler ggr, måste ju komma igång.

har iaf ordentlig träningsvärk idag...ont ont...men skönt faktiskt, det ska kännas att man gjort nåt. samma inställning som när jag tränar fotboll, jag vill känna att jag rört på mig.

fan måste skriva det här.

i måndags fick jag tillbaka min tenta som jag skrev i fredags. när jag tittade igenom tentan märkte jag att läraren hade glömt att sätta betyg, så jag hade i den stund ingen aning om jag fått godkänt eller underkänt. så jag tänkte att på rasten skulle jag fråga om tentan var godkänd.
nånstans mitt under lektionen börjar jag kladda på tentan, och mogna som ett gäng killar i 23-års åldern är tillsammans så blir det mest en massa kukar. tänkte inte mer på det och när rasten kom så tog jag min tenta och traskade iväg till läraren.
när jag lämnat ifrån mig papprena och frågat om det var godkänt kom jag ihåg vad jag gjort. helvete helvete.....
såg försiktigt på när läraren bläddrade sig framåt mot min konst...men han tog det väldigt bra och skrattade ljuvligt. haha, han kanskeockså skissar kukar när han har tråkigt! 

jo, tentan blev godkänd.

undrar vad ja ska hitta på idag? har ju en inneboende just nu, men skulle va skönt att göra nåt själv...får fnula lite på det tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0