slappa...

fan vilken slapperiod jag är inne i nu..får väl skylla på min mystiska sjukdom, som nu verkar ge med sig lite...

den här slapperioden innebär att jag är uppe halva nätterna, sover halva dagarna och är tröt däremellan. inga rutiner överhuvudtaget...fast det kanske beror lite på skolan också, har ju inte haft en föreläsning på en och en halv vecka typ...ska bli skönt när nästa kurs börjar igen, inte för att jag vill gå upp tidigt men måste ta tag i mitt liv. jag ska alltså gå upp på morgonen, träna, plugga, äta och sova. mest saknar jag träningen...har inte rört på mig på alldeles för länge...

idag har jag varit lite duktig iaf...sov bara till halv tolv och har sedan dess pluggat hållf...inför överbetygstentan imorron.

mitt intresse för foto känns som det bara blir större och större. jag har även börjat pilla lite med photoshop, lite fusk kanske..men man kan göra mycket snyggt där.

här är två nybörjarbilder...samt orginalet, som inte är omgjort något.

   

nu ska jag räkna nån timme till, sen dra till en polare och fortsätta slappdagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0