sådärja...

då var den här veckan i stort sett avklarad...fick tillbaka tentan idag, det stod till och med Jättebra på den! fin liten egoboost...efter det har jag suttit och fixat det sista med ritningarna..och lämnat in! trodde fan inte att jag skulle hinna klart...

nu är det bara att slappa tills jag ska resa ikväll...ska bli skönt!

har den senaste tiden inte funderat så mycket på hur jag mår egentligen...har liksom inte vågat känna efter, jag har bara kört på. och visst har det varit skönt átt bara leva, utan att fundera hela tiden. jag har dessutom haft en glädje ett tag som jag inte visste fanns i mig. nu är jag bara rädd att bubblan ska brista, den har ju en förmåga att göra det när livet är för oproblematiskt.

för det går ju inta att bara leva livet och trivas lite, det ska ju vara så att man ska kämpa, slåss och må jävligt kasst...
jag sitter bara och väntar nu, för snart kommer det en smäll igen. det har gått alldeles för lätt för länge nu.

och det är inte det att jag är pessimistisk...jag är bara väldigt realistisk..för det är så mitt liv sett ut, sålänge jag kan minnas...

men nu ska jag bara njuta av min ganska okomplicerade vardag. sålänge den varar..

nu, lunch...magen har skrikit länge nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0