rekreation

idag har det varit en märklig dag. vaknade irriterad som fan..och sen var jag lättstött halva förmiddagen.
ändå så tog jag med min mor på en liten utflykt och någonstans där ute rann allt av mig och jag känner mig återigen neutral. inte irriterad och sur, men inte heller glad och lycklig. någonstans mitt emellan.

har bestämt mig för att åka hem till mitt imorgon istället för idag, har lite saker att göra här hemma, och sen är det ju skönt att bli lite ompysslad. missar inte särskilt mycke på uni imorrn, får tillbaka tentan från fredagen. och ett U kan jag lika gärna ta på tisdag eller imorrn eftermiddag istället. dessutom så har jag inte haft en sovmorgon på, med mina mått mätt, en evighet...


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0