nu jävlar

får det fan vara nog. va nere på uni förut för att hämta ut tentan från i fredags. det gick ju skitbra! ett stort fett U....fitta....

det värsta är att det jag kuggade på förra gången kunde jag klockrent nu, och det jag kunde klockrent förra gången missade jag nu. och det var inte speciellt mycket heller, ett avstånd som blev fel...men istället för att se att " det där han ju faktiskt" så var det snarare " haha, nu jävlar ska han få ett U"

pratade med läraren som sa att för att få godkänt så måste man kunna räkna ut tröghetsmoment och tyngdpunkten för tvärsnittet...

vilken jävla apa, för det första så har jag räknat ut tröghetsmomentet korrekt de föregående 8 tentorna, fan syns det inte att jag kan det då?

och för det andra, tyngdpunkten har jag visat att jag kan räkna ut de senaste två tentorna, eller var " jättebra" skrivet för att jag kunde stava mitt namn korrekt? dessutom fick jag betyget 5 i mekaniken i våras som du hade. och däri räknar man ut tyngdpunkter...vafan mer kräver du?

så nu är det bara att sätta sig och plugga på nåt jag har fått godkänt på förut! känner mig fruktansvärt motiverad och sugen på det!
tack så jävla mycket din jävla pajas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0