korvfest deluxe!

fan de verkar komma en hel del till helgen..jag och min polare som för närvarande bor på en madrass i mitt vardagsrum har fixat en krovfest..fan va roligt att så många verkar på. bara ett problem, jag har begränsat med extra sovplatser och ett par srycken ska visst sova här..men men, de löser sig. har ju haft fyllegäster som sovit direkt på parkettgolvet med bokhyllan som kudde.

en av gästerna kommer tydligen redan imorrn, så de blir väl pilsner hela helgen antar jag..hmm..pengar...fast jag har ju fixat att bli salongsberusad pank förut...haha..

jaja..nu lär ja försöka sova, ska ha tenta imorrn, sen blir de cad resten av dagen.
skål på dig bloggen, om jag inte kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0