jimmy dean?

sådärja...hmm...vart ska jag börja...kan börja med den nya frisyren...jag ska i dagsläget inte vara med i rallybrudar utan istället en svtproduktion som heter tvfeber...

jag ska vara en lantmätare på femtiotalet, och har således fått en ny frisyr..jag ser ut som james dean! inte så modernt kanske...,men allt passar ju det här ansiktet...haha

förstår fortfarande inte hur jag hamnat i den här situationen..jag bara flyter med liksom. en sak oroar mig lite, det är att jag lovade en annan frisör att jag inte skulle klippa mig eftersom hon vill klippa en beatlesfrisyr på mig..så undrar vad hon säger nu.

och undrar om jag fortfarande kommer att vara med i rallybrudar?...

imorgon ska jag gå upp 05.30...gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0