irritationen har

runnit ut i sanden...eller jag har iaf glömt den för en stund. men jag ska ta tag i problemet i veckan.

nu är jag bara laddad för att dricka ett par pilsner och kolla på när sverige smiskar lichtensteins rumpa. får se om vi hamnar på krogen efter det, har egentligen inte råd...alltså kommer jag och mina auktoritetsproblem att rensa kontont ikväll...det är på den nivån jag brukar hamna när jag sagt till mig själv att inte köpa upp alla pengar jag har...de löser sig!

babe ska bli bjuden på middag av sina tjejkompisar..eftersom de va så länge hon va här..hoppas vi ses ute sen..

nu ska ja hoppa i duschen och klä mig..skål!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är förnekelse i sitt yttersta, jag håller också på med sånt när det gäller min ekonomiska situation, men vad mycket livet blir när man tror man kan vara en big spender med 50 öre på kontot, hihi...

2007-10-14 @ 11:20:03
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

karin: faktiskt:)

2007-10-14 @ 14:57:49
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0