inspelningsdag 1

vilken dag...kom till inspelningsplatsen runt tolv...åt lite lunch och drack kaffe och blev presenterad för skådisarna..efter det skulle jag vänta lite, de skulle bara filma en scen innan jag skulle på...väntan blev ganska lång...

vid kvart över fyra kom inspelningsledaren fram och sa: Du kommer att hata mig nu, men vi hinner inte filma din scen idag, de börjar bli för mörkt.

de va ju käckt, när jag bara väntat i fyra timmar...fast det är lugnt ändå, har varit en händelserik, intressant och spännande dag. så jag tackade för mig och så sa de att de skulle höra av sig om när vi skulle filma.

De ringde alldeles nyss och ville att jag skulle komma imorgon igen vid halv tio...och snäll som jag är så sa jag javisst!...nu vet jag ju vad det handlar om..och så lovade de att vi skulle vara klara till lunch..så det är bara att hålla tummarna..

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad filmar ni?

2007-10-15 @ 20:06:37
URL: http://nalindra.blogg.se
Postat av: ny

Alexandra: det ska bli en tv-film som heter tv-feber..handlar om när tv:n kom till sverige typ..

2007-10-15 @ 21:08:17
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0