hycklare är vi allihopa, allihopa...

i helgen ska jag hem till mami..behöver ladda mina batterier lite. har vart mycket nu ett tag, mycket med både roliga bra saker och tråkiga tunga händelser.

ska bli skönt att få komma hem lite, ska bara vara för mig själv..plus att jag ska försöka träffa en mycket bra kompis, han är mer som en bror faktiskt. kanske dricka en öl och snacka lite skit...


ska bli skönt att få andas in höstluften där hemma..

nu när jag tänker efter kommer det nog inte att bli så mycket lugn och ro, har en massa saker som ska göras, ska åka till mitt extrajobb och säga att jag vill jobba i vinter igen. fan va härligt med vinter, det suger rejält i snowboardtarmen...det bästa är att jag kan åka på arbetstid, både roligt och lönsamt!

sen måste jag fixa en bil som jag kan ta till min syster för att hämta en soffa, min är en smula liten för den sortens expeditioner.

fan vilket shitboring inlägg, det är precis såna här inlägg jag inte har värstans mycket över för. att bara rada upp saker man ska göra, köpa eller som hänt..men men, det finns ju en liten hycklare i alla människor, även i mig antar jag.

efter att jag igår funderade på hur jag ska rycka upp mig, känns det idag lite bättre...men det som gäller är ju att hålla kvar den känslan, och ge den ännu mer energi, tills jag är helt oövervinnerlig och med ett ego som inte är utav denna värld.

det kanske var ett mål som ligger lite för långt borta, får nog sansa mig lite och börja med att vara nöjd över såna här dagar.
sen måste jag lära mig att ge mig själv beröm, och inte klanka ner på mig så fort nåt inte går som jag tänkt mig. fan va fint det lät, nu ska jag bara applicera det på mig själv in real life. det är den tuffa biten.

men men, en helg för mitt ego står närmast på agendan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0