har jag retat upp dig gud?

idag är en sån där dag då inget är speciellt roligt eller går speciellt bra...det började igår när jag började hosta som fan..

när jag gick och la mig tog jag en noskapin för att kunna sova och orka upp på föreläsningen i morse, de gick ju skitbra..sov i ungefär två timmar...somnade igen vid sex halv sju i morse...blev inte så jätte mycket förläsning för mig då...

men de e väl lugnt, kan väl plugga hemma en dag, det verkade inte så svårt...sagt och gjort, började när jag käkat frukost med Cad...helvete vilket jävla fittprogram...varför i helvete ska vi lära oss ett arkitektprogram?? som inte ens har alla funktioner jag behöver, så då måste jag rita in för hand syllar och hammarband! de va ju fint..om det nu hade fungerat som det skulle...men icke! jag måste fan ha retat upp någon högre makt...nu är mitt tålamod slut och jag funderar på att bryta av laptopen på mitten!

anyway...tillbaka till igår..var ju på filmning igår igen. och fick filma! de trodde jag nästan inte...efter tre-fyra timmars väntan var det äntligen dags för min scen..som jag satte perfekt på första tagningen! en naturbegåvning..haha

de ville till och med att jag skulle komma dit ytterligare en dag..hoppas jag kan klämma in det, för jag har totalt ändrat uppfattning...det var ju skitkul, plus att jag träffat så mycket trevliga och häftiga människor. det var faktiskt värt uppoffringen! de trodde jag inte när de ringde i söndags!

nu ska jag duscha, laga mat , kolla på fotboll och försöka plugga lite hållf...för de går nog skitbra idag! dra åt helvete....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0