här, ett recept på en flaska vatten! kan hämtas ut imorrn....

idag har jag varit på vårdcentralen..blev dittvingad då jag inte blivit bättre på fyra veckor, utan hostar lungorna ur mig varje natt. det gick väl som jag förväntat mig...fy fan vilket jävla slakthus det är! 14 min 150 kr!

och allt jag fick veta var, hmm du har nog en förkylning! men No shit Sherlock...de vet jag väl för fan. men finns det nåt att göra åt det? jag käkar noskapin på nätterna för att jag ska kunna sova...är det bra? det börjar bli jobbigt att vakna varje natt av att jag hostar, och inte kunna somna om...men fine...jag sitter helt still en vecka till, de gör ju inget...har ju inte kunnat träna på en månad typ, en vecka eller två till gör ju inget!
jävla danskfitta...
han sa att jag skulle gå till apoteket och få mig nässpray, och inte den vanliga utan en som är lite snällare...fan va bra! för nässpray hjälper nog toppenbra mot hosta! fan, han kunde lika gärna ha skrivit ut ett recept på en flaska vatten åt mig. jag hoppas nästan att jag åker på lunginflammation, en riktigt elak en. och sen ska jag åka till espen danskfittan sörensen med min nässpray och köra upp den i röven på honom.

det värsta av allt är att jag hade det på känn, för jag ville inte gå dit...men argument som, men tänk om du har bihåleinflammation, eller lunginflammation? fan, jag gick dit för mami och babe och babes mammas skull...
kanske låter som ren och skär bullshit, men saken är den att efter att pappa låg där så har jag inget förtroende för sjukvården. jag skulle hellre lita på en grävmaskinist på crack i dem frågorna.

och dessutom börjar jag få  panik igen...ibland trivs jag skitbra..men som idag, då vill jag bara dra, inte ha några förpliktelser eller ansvar...men nästa vecka vill jag förmodligen bara fortsätta som vanligt..jag blir galen på mig själv. fattar inte varför jag inte kan komma på hur jag vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0