ge mig en meter snö!

en grå höstdag idag...det båser och regnar..jag sitter i soffan med en kopp te och gör en komplettering på en sektionsritning. och ska strax börja med andra cad-uppgifter, har sista cad.tentan imorrn...gött. sen är jag led i en vecka typ. funderar på att åka till min syster ett par dar.

hmm..vaknade i morse med en känsla i kroppen, en känsla av panik...fan jag vet verkligen inte om jag vill det här. tänk om jag bara kunde få svar. det går så jävla upp och ner just nu att jag blir åksjuk. men de löser sig väl va?

jag längtar verkligen till vintern, få jobba där på skidanläggningen på helgerna och åka bräda när som helst det faller mig in..skolan kommer förmodligen bli lite lidande, men vafan...det viktigast är väl att man mår bra eller? och det gör jag när jag är däruppe..och när jag åker bräda med musik i öronen.

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0