fotokurs kanske?

ännu en bra dag...wohoo! och inte nog med det...sovmorgon imorgon...Gôtt!
 
imorrn blir det lite plugg. lite gym. kanske lite badminton.....hmm..vad mer?

fan det känns riktigt bra nu, känner att jag kommer nånvart med  mig själv. både med träning och självkänslan...visserligen hart jag inte hållit på så länge men ändå. jag har äntligen börjat...är stolt över mig själv. känner mig gladare över lag...nu blir de sängen tror jag. ska läsa lite...

gonatt...

image11


såhär spenderades en dag i helgen...rekreation...

jag har blivit lite sugen på att läsa en fotokurs...tycker att det är riktigt roligt att fotografera...hmm..får fnula lite på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0