försvinn för fan

fy fan vad jag vill bli fri från hostan från helvetet nu..det är inge roligt längre, det har till och med gått så långt att jag ska stanna hemma i helgen, ingen fest...inte ens ett par pilsner med polarna för att fira att kursen är slut.

men jag är så illa tvungen, kommer aldrig kunna börja träna igen..eller ännu viktigare, sova på nätterna...har inte sovit en hel natt på fyra veckor. tro fan att jag är lättstött..

idag har jag varit ledig, och eftersom jag vaknat från och till hela natten låg jag kvar i sängen till halv ett...satan va skönt, för det var inte igår...för innan hostan drabbade mig var jag hurtigare än många jag känner. gick upp på morgonen utan gnäll, käkade frukost, gick till uni, tränade varje dag, pluggade, åt mat och till sist slappade lite framför tv:n...men nu känner jag igen mig själv igen...slapp som få...och ständigt trött...dessutom har humöret droppat flera våningar. och med det självkänslan...fan...

så dra åt helvete...hörs nån helt annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0