fan va gött

hade ingen aning om att jag skulle ställa om klockan inatt, utan trodde att jag låg vaken till halv sex imorse...haha..ännu skönare är att jag bara sov till halv ett och inte halv två som jag trodde när jag vaknade ur min skönhetssömn.

nu ska ja snabbt slänga i mig en smörgås..en polare ringde och ville ha skjuts, han hade vart på kalas igår och kört bortamatch och ville nu hem..haha...fy fan vad jag hatar den känslan, man vaknar upp på nåt random ställe med en brud som kvällen innan verkade vara en riktigt bra idé...uhh..

so long...

Kommentarer
Postat av: Karin

ja, en annan
hit är att supa bort sin telefon, den testade jag igår, riktigt kul!Fick sen gå the walk of shame till krogen idag och hämta den för den låg så fint att vänta på mig, jag hade väl kastat den i någon ryckig dans. hmmm...

2007-10-28 @ 18:19:48
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

nej den går inte av för hackor den heller:) eller att komma hem barfota....

2007-10-28 @ 20:10:01
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0