fame and fortune!

de ringde för ett tag sen från gf studios och berättade att inspelningen imorrn är framskjuten till klockan 12.00 istället...fan va najs, eftersom jag är den mest morgontrötta jag känner. sitter och funderar på hur det kommer att gå och vad jag ska göra...och om jag kommer att vara med i bild mycket..och hur det kommer att kännas att se sig själv på tv sen. om det nu går så långt vill säga...

jag är nästan inte alls nervös längre, är det bra eller dåligt?

hursomhelst hoppas jag att de klipper mig imorgon igen, fan kan ju inte gå runt så här...haha...


mycket spännande dag imorgon for sure..

fan idag har varit en bra dag...om man bortser från bakfyllan då..jag har varit både modig och ärlig..det går åt rätt håll nu..

så förhoppningsvis väntar nu berömmelse och muchos dineros!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0