den molokna

känslan från igår dröjer sig kvar..har idag på morgonen skrivit den sista av deltentorna. skönt..hoppas den är godkänd nu så jag kan glömma den här kursen. för att utvärdera kursen skulle jag kunna säga såhär, ett riktigt bra upplägg, fick mig att följa med genom hela kursen...jag brukar alltid få en liten dipp där jag halkar efter, men inte den här gången...skönt...dessutom har det varit intressant hela vägen. nu är det förhoppningsvis bara att inkassera 5 poäng till..eller förlåt, 7,5 enligt det nya.

åter till mina känslor..är fortfarande lite ledsen idag..lite jobbigt, men å andra sidan så betyder det att jag fortfarande minns..min största skräck är att jag´ska glömma...att minnet av pappa bara ska blekna bort. det får inte hända.

har precis plockat undan lite i lägenheten, diskat och fixat...ska käka lite lunch och sedan dra hem till mami en sväng..egentligen skulle jag vilja dricka pilsner mede polarna ikväll, men jag vill bli frisk så jag flyr. dessutom ska det bli skönt att vara själv. har haft folk så nära inpå så länge nu...ska bli skönt med en helg där jag bara kan fokusera på mig själv och hur jag mår.

hoppas jag finner lägenheten i samma skick som när jag åkte när jag kommer hem igen på söndag...annars blir jag riktigt förbannad...ska inte ta ut nåt i förväg, men jag hoppas att jag respekteras i den frågan, för jag tänker inte fixa efter andra...dessutom villk jag inte behöva handla såfort jag kommer hem.
fan va negativt det där lät..men jag är ganska negativ just nu..kom på mig själv idag när jag tänkt " jävla idiot" om en människa jag överhuvudtaget inte vet vem det är. jag kom på mig själv tänka så..fan va tragisk jag är.

en sak har jag lärt mig de senaste veckorna..det är att man verkligen inte kan tycka bra om eller älska andra människor förrän jag tycker om eller älskar mig själv. det stämmer så jävla bra. förra veckan kändes bra, för då kom jag på mig att tänka " han/ hon ser trevlig ut".
jag vet om mina brister och jag försöker verkligen jobba med dom...men det är svårt. men jag försöker iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0