de gick ju skitbra!

matchen gick väl inte riktigt som jag förväntat mig...hmm...fast en sak var ju positivt, Healy var ju inte kung idag...men då kliver det fram nån annan öldrickare och briljerar...fuck..

den enda enligt mig som får gokänt idag är Linderoth...fan vilken terrier han är! där är en som aldrig viker ner sig...

jag tror jag ska emigrera till nordirland..vet inte riktigt varför...men Healy och mörk öl funkar.

kom på en sak förut..den här veckan kommer jag, efter tentan på fredag ha vart på uni sammanlagt två timmar...och ändå tror jag att jag fixar tentan..jag skulle ha kunnat jobba i norge under hela den här perioden..och gjort muchos dineros!

fan va rastlös jag är..får väl porrsurfa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0