cad?...nja..ska fundera lite

jag slutar aldrig förundras över mig själv..nu helt plötsligt tycker jag det är tråkigt att bara ligga och slappa...jag är så förbannat rastlös. de kanske beror på att jag inte varit i skolan alls den här veckan.

om jag skulle gå igenom hållfen en gång till och sen rita lite i cad kanske...jag ska fundera på det iaf!

imorrn blir det iaf en heldag med cad, startar efter tentan...ligger efter som fan och det är slutinlämning av alla ritningar på tisdag. börjar känna mig en aning pressad. men de löser sig...

blir nog ingen roadtrip till syrran till veckan heller.  bilen som jag skulle låna var inte tillgänglig. fan...och min bil funkar inte att frakta en soffa med..eller i...antingen tar jag min bil och bara hälsar på, eller så väntar jag tills jag kan bytlåna bil med nån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0