ännu en seg dag

med en förkylning som fan aldrig släpper..har struntat i den ett par veckor och kört på som vanligt med träning och saker. men nu har den slagit ut mig...jag vill ju träna men de går ju inte...drygt. får väl hålla mig, tränade fotboll en gång med en riktig förkylning och det gick skitbra...i 20 min ungefär. sen sprack trumhinnan och jag fick världens öroninflammation.

har idag suttit hela dagen med cad och hållf...går lite bättre med caden idag, fast då ska hållfen börja bråka istället. hur fan räknar man ut vinkeländringen i en balkjävel? jag ska tydligen kunna det imorgon på tentan, men det fina är att det inte står att läsa hur man går till väga någonstans i anteckningarna. och eftersom vi inte har någon litteratur i den här kursen har jag fan ingen aning om hur jag ska göra. fan fan fan....

men de löser sig väl..annars får jag väl ta en omtenta..det är inte hela världen.

nu lär jag åka och handla, finns fan ingenting i skåpen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0