undrens tid är ej förbi!

det är inte ofta, men ikväll händer det...jag kollar på idol! ska inte gå in på varför, men det är inte dåligt om man säger så!

nu skulle jag vilja komma med lite "konstruktiv" kritik...

du, smörkillen som tror att du är guds gåva till alla tjejer! ja du, du som sjöng the worlds greatest! alltså, jag vet inte riktigt vart jag ska börja...

men om man bara lyssnar på din röst...hmm...låt mig säga såhär. jag skulle vilja sätta på dig en liten rosa klänning, ge dig en liten rosa docka och en liten rosa rosett som du kan ha i håret. och sen vill jag bara skydda dig från hela världen...mmmm...gos..gos...mmm..

skärp dig för fan...varför sjunger du som en liten tjej, gå till mamma och säg att du är kissnödig...gå till mamma och kissa!

såja, konstruktivt och bra...

daniel tror jag han den andra heter, han är riktigt bra! riktigt bra!....synd bara att han såväl vet om det! fast det är han värd, han är faktiskt duktig...
uh, trodde aldrig att jag skulle säga att en idolhora var duktig..men men, undrens tid är ej förbi!

Kommentarer
Postat av: Karin

nej, Amanda är bäst och den där Andreas är så dålig att jag vill gråta....

2007-11-17 @ 00:14:02
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

that´s alright mama!

2007-11-17 @ 13:18:43
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0