undrens tid är ej förbi: part stereo

alltså, hallå musiksverige....nu får det fan vara nog! vem ska säga det till henne...om ni inte vågar, fixa mig ett möte så gör jag det.
carola måste tas ner på jorden igen...fan kan ingen bara mosa henne verbalt. hur är det möjligt att så många svenskar älskar henne...varför då?? ibland skäms jag för att jag är svensk...carola gör det med mig...snälla ta bort henne...

sen till något helt annat, nu när jag är en idolhora jag med som kollar och kommenterar " artisterna"...så kan jag lika gärna fortsätta.

hon amanda, hon är bra, hon gör sin egen grej...helt ok..

p.s när ni, eller jag, mosar carola verbalt...vi tar med kishti också va? dags att befria sverige från de två va....

och nu ska hon sjunga också!! man kan ju bli självmordsbenägen av mindre...nu går jag ut och lägger mig på landsvägen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Carola är scary shit, brrrr... jag får kalla kårar av henne, ett stort botoxmonster som känns falsk från huvudet till tårna!Man får kolla på idol om man vill, bara man inte erkänner att det är bra på riktigt =)

2007-11-17 @ 00:15:30
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

faktiskt:)

2007-11-17 @ 13:16:55
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0