underligt

jag är uppe och inte nog med det, jag har varit vaken sen kvart i nio..helt sanslöst, är inte speciellt trött heller! vad händer med mig?
faktum är att hostan från helvete är tillbaka, vaknade vid nio av att det var tungt att andas, sådär som när man rosslar både när man andas in och när man andas ut...
försökte verkligen men de gick inte att somna om, så nu käkar jag frulle och ska strax sätta mig och skissa på fasaderna.

verkar bli en fin dag idag, känner mig ganska tillfreds...förutom hostan då.

ha en go dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Själv vaknade jag halv åtta av att de byter fönster i lägenheten bredvid..

Hoppas du blir av med hostan snart!

2007-11-27 @ 09:38:13
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: ny

sofia: åh, det är aldrig så skönt att vakna som när man vaknar av oväsen!
Tack det hoppas jag med!

2007-11-27 @ 15:49:35
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0