trött..

jag håller på att somna...är så jävla trött. va skitduktig idag...gick upp 06.20 och satte mig i bilen för att hinna på kursstarten 8.15. men trots mitt tappra försök missade jag första timmen. undrar om det berodde på stoppen för frukost och kaffe? jaja...missade inte så mycket. mina snälla klasskompisar sa att jag brukar komma sent på måndagar! de va ju snällt, skönt med en bra start med den nya läraren. tack ska ni ha! haha...

sen följde föreläsningar till klockan två..och efter det lastnedräkning till klockan sju.
shit, idag kan jag vara stolt över antalet pluggade timmar. de va inte igår..nu blir de att slappa lite i soffan...eller, nej det blir nog i sängen. måste ju ta igen att jag missade min måndagssovmorgon...

imorrn blire plugg hela dagen igen...men jag tror jag ska försöka klämma in ett träningspass, för nu skiter jag i att jag hostar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0