such a simple animal, steralized with alcohol

med det här inlägget tror jag att rekordet för antal inlägg per dag är slaget...grattis till mig!

har egentligen inget att säga, mer än att foo fighters och kanye wests senaste skivor verkligen motsvarat mina förväntningar...så jävla bra! är riktigt sugen på att se foo fighters live, så dave, om du läser det här och har lärt dig svenska, kom hit och ge mig och mina polare en spelning!? jag står för pilsner....

visst du får också komma kanye, tänkte bara att eftersom jag såg dig i somras....men om du tjatar så...slå en signal innan bara....

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, Dave om du ser detta kan jag ju passa på att skriva att även jag gärna ser att du tittar förbi. Jag kan bjuda på mat och sen står Ny för ölen. Det skulle va trevligt...jag har gillat dig sen de där dagrna när du va ett långhårig drägg i Nirvana och ny plattan duger mer än i krig =)

2007-11-14 @ 18:43:58
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

ja då var det bara att vänta och hålla tummarna!

2007-11-14 @ 21:13:14
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0