sova sova

idag hade jag föreläsning mellan 10.15 och tolv..alltså inte speciellt tidigt. även jag tycker att jag borde komma upp ur sängen vid nio...men icke!
vid kvart över elva tittar jag på mobilen första gången....härligt! missade alltså båda föreläsningarna...men men, det är repetition från i våras så jag vet väl lite vad det handlar om...men ändå, fan va dålig jag är!

men jag kan inte med att få dåligt samvete längre, idag kunde jag inget annat än att skratta. sån är jag...

så nu har jag precis ätit någon sorts frukost-lunch...och ska strax bege mig till uni för fyra timmar föreläsning i byggplanering. sen ikväll blir det lastnedräkning för hela slanten! och ännu lite senare är det fotboll på tv..

scheisse vilken match liverpool gjorde igår, i och för sig så var besiktas i samma klass som vilket svenskt division7 lag som helst...men jävlar vilka mål...fotbollsunderhållning när den är som bäst! men gårdagens stora bedrift stod ändå rosenborg för, som vann mot valencia, igen! fan att en lilleputtklubb från norge kan spela ut ett världslag som valencia. gött att de spanska divorna fick en liten huvudklapp...

nu, uni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0