someone to cover safe from the rain

det var meningen att jag skulle skriva nåt här...men de försvann..men bra var det! man skulle nog kunna säga att det var mitt bästaste och roligaste inlägg ever.

nu till något helt annat...
vet fortfarande inte hur jag ska spendera kvällen...har lite alternativ, men inget lockar speciellt mycket.
känner mig lite anti just nu...

dessutom borde jag plugga...borde verkligen räkna lite...och lösa en plan till en lägenhet. egentligen fyra lägenheter, fast jag tror jag spegelvänder en plan...dessutom ska jag utforma en fasad. när ska jag ha tid med det?

får ta det lugnt idag och ha en pluggdag imorrn...göra klart skisserna iaf. ja, så får de bli...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0