skit också

hur ska jag göra till helgen? ska jag dra hem och sätta på vinterdäck på bilen och dricka pilsner med en gammal polare...(har egentligen inte råd med bensin och öl)...eller ska jag stanna här och dricka öl med polarna här. inget bestämt, men det kommer att hända...hmmm...vad göra?

imorrn ska jag iaf försöka masa mig iväg till uni vid nio-tio för att räkna, räkna...drygt som fan men jag måste verkligen....för jag lär ju inte få en vision och helt plötsligt kunna allt om tvärkrafts- och momentkapacitet..

nu, lägga mig lite i soffan..

jo nu vet jag, jag ska ju dricka öl i helgen...de e ju fotboll! fan va kul. nu ska jag bara lista ut vart jag ska vara...

men de löser sig, saker har ju en förmåga att göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0