så jävla dåligt...

igår skulle jag som sagt ta ett par öl med polarna för att fira att kursen är slut...tog med mig fem öl för att det skulle bli lugnt...de gickju bra som vanligt, för vid tolv var vi på krogen och jag hade väl snarare tio-elva öl i kroppen..så dålig karaktär.

krogen vi var på är en ren och skär köttmarknad för nybakade 18-åringar, vem som helst kan fixa sig ett ligg där...och vem som helst kan skaffa sig klamydia där. vi diskuterade det igår, att om man verkligen vill så kan man inte få klamydia, utan den får du när du inte vill men förtjänar det. en polare hävdade bestämt att murphy´s lag gäller här...men vi andra diskuterade emot..fan det är nästan så att jag ska aktivt leta och skaffa mig klamydia bara för att överbevisa honom. jag tror inte att det skulle vara så svårt....

anyway, jag drog hem tidigt..ska ju köra bil idag...jag gick ut från krogen strax efter halv ett, men tro inte att jag kom hem, nej...för då har kommunen i sin nya storsatsning på busstrafiken här i stan tydligen glömt bort att det kanske är människor som faktiskt vill hemunder veckodagarna också...kort och got så går det inga bussar efter halv tolv. de va ju snyggt...skönt att bli påmind om varför jag hatar kommunaltrafiken.

lyckades få tag på en bekant som vänligt nog skjutsade mig hem...I so own him!...

nu mat!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, snälla gör det, vore ett riktigt spännande science project om du gjorde det!

2007-11-03 @ 14:59:50
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

mm, ska fundera lite på det iaf:)

2007-11-05 @ 08:38:04
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0