mons backe

med anledning av föregående inlägg vill jag lägga till en parentes. när jag ändå är inne på människor med ett misshandlat yttre. såg en lista för ett tag sen på världens osexigaste kvinnor. och om jag inte missminner mig så toppade hon...hmm...carrie i sex and the city listan..fan va gött, äntligen! för den serien är fan orealistisk.

visst utseendet är inte allt, men att hon, carrie som ser ut som om blivit påkörd av ett tåg och sen fått näsan inslängd tillbaka i ansiktet får så mycket ragg, det övergår mitt förstånd!...men men...

hursomhelst, idag har jag haft samhällsplanering och idag har vi vart och tittat på en tomt där vi ska bygga, i teorin iaf...vi ska placera ut flerbostadshus, garage och allt som hör ett bostadsområde till. ska bli riktigt skoj. roligt att faktiskt få se tomten som ska bebyggas också. maskineriet har börjat jobba och jag har redan ett par idéer.

det enda jag har att anmärka på var att just idag blåser det storm plus att det börjat snöa. även om jag älskar snö så är det inte kul att traska runt på en tomt i lågskor och utan mössa.

en annan sak är att jag just insett att jag måste byta till vinterdäck på bilen, dumt bara att de ligger hemma hos mamma...jaja, får väl åka nån dag när det inte snöar. fan va gött, nu är vintern på väg! ska nog åka och kolla på nya bindingar till brädan idag tror jag...men först

mat! nej förresten, diska...har ingenting att äta på eller med eller dricka ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0