konstigt inlägg

ligger i soffan och slöar lite, ska strax skissa lite på ritningarna...arkitekten ska ju kolla in dom imorrn.
på tv:n är de lyxfällan..och egentligen är jag starkt emot såna program som frossar på andra människors misär, men idag har det slagit alla rekord. för idag visar de verkligen hur dumma människor det finns i det här landet. vart fan har allt sunt förnuft tagit vägen...

här har vi en familj som går back varje månad, och de beror på deras två söner...helt jävla otroligt!
hur fan är barnen funtade när de tjänar egna pengar och bor hemma, äter mammas mat och får pappas pengar till bensin. dessutom visar det sig att en av ungjävlarna tjänar mest pengar av alla i hushållet!

men hallå!! jag vill gå dit och klappa till dem, det är väl hur naturligt som helst att när man blir myndig och börjar jobba då börjar hjälpa till ekonomiskt hemma.
jag började pröjsa hemma redan innan jag blev arton, de var och är fortfarande naturligt att man hjälps åt. är jag konstig som tycker så?

och wtf är de för mjäkiga föräldrar? det vet om att de går back ekonomiskt...de vet vart de mesta pengarna går..
men inte fan gör dom något, eller förlåt...de hade bett sina barn att städa sina rum. sina rum!!
varför bor man som 24-åring fortfarande hemma? och varför hjälper man inte till?


vilket konstigt inlägg detta blev, men jag blir så irriterad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0