klart godkänt

då var den tentan gjord..fixar G i kursen och om jag ska vara ärlig la jag inte ner mig speciellt för att få högre betyg. på överbetygstentan idag svarade jag på en fråga. så maximalt kan jag ta 6 poäng på den tentan...men det gör mig inte så mycket...sålänge jag själv är tillfreds mied mina betyg så spelar inget annat någon roll.

jag blir så fruktansvärt trött på människor som måste hävda sig och berätta för alla de träffar att de minnsan fick alla rätt. kanske låter som om jag bara är avundsjuk, men faktum är att jag inte tycker det är snyggt att berätta för alla vad man fått för betyg. särskilt inte för dem som inte nådde upp till godkäntgränsen. det hör till vanligt hyfs...

i min klass går ett riktigt praktexempel på en sådan idiot till person..en person som hela tiden ska hävda sig och visa att han kan mest.
Visst han kan ha sina trevliga stunder han med, men de är få...mest stör man sig på honom. jag vet nog inte en av mina andra polare som tycker om den clownen.
Fast det är väl inte hans fel, det är förmodligen hans föräldrarsom aldrig fattat det där med hyfs och sunt förnuft..att dom förmodligen är idioter kan ju inte han lastas för...eller Jo det kan han, han är ju för fan vuxen.

i början så röt jag till ett par gånger och berättade hur man ska uppföra sig, och det hjälpte...ett tag iaf. nu är han på en nivå som är om  än ännu lägre...men nu skiter jag i det. han får hållas. jag skiter faktiskt i vilket, kan ju inte gå runt och vara mamma åt alla jag tycker beter sig illa. måste försöka använda min energi till mig själv och mitt eget liv.

nu, vila ett par timmar...sen träna tror jag...lite iaf..ska bli så jävla gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0