kan om jag vill

fan jag är inte så dålig som man skulle kunna tro...kan vara riktigt effektiv och motiverad ibland, händer mycket konstigt med mig just nu...har precis slutat plugga för idag, många timmar blev det.

har gjort klar en fasad, two to go! och räknat betongkonstruktion..känns riktigt bra! får faktiskt lov att slå mig själv över bröstet idag....

image46

och här är den nya planlösningen, lägenheten till höger är den jag ska använda mig av.

image47

annars har det varit en helt vanlig dag, med ångest och funderingar, men jag är på väg åt rätt håll...det är jajg övertygad om.

ja just det...ringde ett otippat samtal förut!
-Hej jag heter Eva och jobbar med filmproduktionen Rallybrudar!
-ehh..hej
-Jo jag tänkte höra om du har lust att vara statist i rallybrudar också, eller fick du nog av tv-feber?
-ehh...oki...ja varför inte..

ungefär så började samtalet, fan va roligt! måste vara min otroliga karisma! men jag får se om jag ska vara med, om jag inte jobbar så kanske. de va ju ganska kul sist...men men..jag har ju aldrig varit nån teaterapa..

nu, slapp framför tv:n...

gonatt världen, du var lite bättre idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0