jada jada jada...

scheisse vilken dag....var hos en polare igår kväll..bytte till vinterdäck och blev bjuden på lite pilsner och jada jada jada...jag är trött idag.

skönt att jag gjorde skisserna igår, var väldigt duktig och tog fram två alternativa planlösningar...skönt att ha börjat..
fast idag har jag upptäckt att jag måste göra om köket på en ena planen, men har fått mycke bra tips...så nu jobbar hjärnan för fullt.
har tillochmed ritat in ytterkonturerna på huset på situationsplanen, och börjat fnula på vart parkering och lekplatser och sånt ska läggas...

på fredag ska jag få kritik av arkitekten, hoppas hon gillar mina två plan..

plan 1, där köket ska göras om, samt lite justeringar i sovrummet....


plan 2, inte riktigt nöjd med denna, ska justeras lite den med...


såhär ska lägenheterna sättas ihop för att bilda ett hus...


är som sagt inte helt nöjd än, men har ju börjat iaf...nu, åka och hämta min bil, som fick stanna kvar hos polaren inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0