ja ä inte bitter!

var på ikea en sväng förut...fy fan vad jag hatar det stället...visst det är jättebra när man vet vad man ska ha, billigt och kvalitet som funkar..men hur fan är man funtad när man åker dit bara för att gå ett varv för att kolla in nya saker?! usch...kan slå vad om att det är samma personer som tycker att en helg i ullared är den optimala helgen.

vad är det för fel på folk? fattar inte hur man kan tycka att det är mysigt att strosa på ikea, bland feta kärringar i urtvättade rosa träningsoveraller, trötta gubbar som surar och de som är värst! de nyblivna mammorna som drar sina förbannade snorungar som vägrar sluta skrika i en kombivagn köpt i ullared, och är alldeles lyriska över att få spendera ännu lite mer pengar på doftljus och ljumma köttbullar med överkokt potatis!

som sagt, det är jättebra när man vet vad man ska ha...men usch!

en annan sak är att man ska vara glad när ikea kommer till stan?! wohooo...nu får jag en chans att spendera ännu mer pengar! tack ska du ha kamprad...efter jag vart på ikea ska jag nog gå på dressman också! tack för att ni finns!



Kommentarer
Postat av: E

ikea fo' lajf

2007-11-25 @ 20:23:56
URL: http://emilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0