ignore them and you´ll silence them....

nu har jag lyckats...imorrn är det sittning, inte för mig dock...´glömde anmäla mig i tid. fast de e lugnt, de gör mig inte så mycket...har inte så mycket stålar så det är bara bra att strunta i krogen...
faan va sugen jag är på att festa...hmmm....

annars så är det en tävling imorrn, ett gäng från vår klass ska tävla mot andra byggingenjörer från örebro uni...men givetvis missade jag att anmäla mig dit också! förstår inte varför jag missar sånt...

fast tur ändå är ju att det är fotboll imorrn...trodde jag! fan, sverige-spanien är ju inte förrän på lördag....va ska jag göra imorrn då?

får väl plugga lite...tôrrt...

de ska jag nu iaf...svårt som fan den här veckan...plastiska böjmotstånd suger verkligen...


Kommentarer
Postat av: Karin

Men hallihallåå, nu är det snurrigt, hihi!

2007-11-13 @ 22:24:00
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

haha...jadu, då skulle du ha hört mina tankar;)

2007-11-14 @ 12:35:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0