idioti

träffade vår antagonist FittLotti idag...och inte fan hade hon tagit åt sig av kritiken hon fick i kursutvärderingen...fattar inte vad hennes problem är! fan dra ur pinnen ur röven och sköt ditt jobb. och nej, det är inte att jävlas med studenter, det är att lära ut och hjälpa vid behov...

idag frågade vi hur man skulle räkna ut en sak och sen göra om det till rätt enhet, eftersom hon ville att vi skulle göra det, då svarar hon " det vet inte jag"! visste inte om jag skulle skratta eller gråta, vet inte hon...men det är väl för fan du som är lärare!?
fast det är väl klart, man som lärare behöver väl inte kunna speciellt mycket då man endast har tre föreläsningar i en fempoängskurs på halvfart....tre föreläsningar på tio veckor!
sen ska man som student göra en 40-sidors rapport..kanske bara är jag, men det känns en aning mastigt om man tänker på undervisningen?
men men, hennes mamma kanske tappade henne på huvudet när hon var liten, eller nej...hon slog henne förmodligen i huvudet. för det är inte mycket som är som det ska hos henne!

nu ska ja packa väskan och dra och spela badminton med ett par polare...fan, om jag fortsätter  i det här tempot kommer jag att vara i kanonform när fotbollen börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0