i lay there in the dark

jag är hungrig..är så grymt sugen på varma smörgåsar eller nåt, grejen är bara att de inte finns något pålägg, varma smörgåsar med enbart smör är ju ingen kulinarisk sensation direkt...

och så borde jag hoppa i säng, ska upp vid sexsnåret co hköra bil imorrn...mycket upplyftande. har föreläsning 8.15 som jag egentligen skulle kunna strunta i, men jag lovar att försöka gå upp!

dessutom upptäckte jag förut när jag hämtade min bil att jag fått punkterning...drygt, en liten pyspunka..så jag fick åka till macken och köpa hjul på burk, hoppas det funkar, orkar inte åka och lämna in däcket...dessutom hinner jag inte det imorrn, om jag ska följa planen att vara i skolan i tid.

fast de är klart, det är måndag imorrn...varför ska jag vara i tid då? de är ju inte som om jag brukar dyka upp på uni innan klockan tio på måndagar. haha, det har gått så långt att polarna blir chockade om de ser mig uppe så tidigt på måndagar.
inte för att jag är lat, jag vill bara inte gå upp på måndagar, och nu när jag går på uni så finns det ju ingen direkt anledning till att plåga sig upp på måndagar. måste ju göra det resten av mitt liv sen när jag börjar jobba.

fan, nu kom jag på vad jag skulle göra den här helgen, åka och prata med chefen för extrajobbet...ska höra när de vill att jag ska börja jobba. om de vill att jag ska jobba. dessutom skulle det ha varit roligt att se hur mycket snö de lyckats lägga än så länge..

oväntat långt inlägg...nu blire tv och säng...

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Lycka till med jobbet.

2007-11-18 @ 23:05:16
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: ny

bimbo boy: tackar!

2007-11-19 @ 17:52:06
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0