gött som fan..

trött...har idag spelat en timme squash och en timme badminton, de märks på kondisen att jag inte rört på mig nämnvärt på 7 veckor...och hostan tog omtag, tur att det finns lite hostmedicin kvar...annars skulle mina lungor hänga utanför kroppen.
men gôtt var de iaf...

nu borde jag plugga, men jag tror att jag skiter i det...eller?...har en massa att göra innan nästa vecka...kanske får sätta mig en timme.

har bestämt mig för att åka hem till mami och sätta på vinterdäcken imorrn, kom på att jag ska till skövde nästa helg...ska fira en polare som fyller år..så om jag inte byter däck nu, dröjer det lite väl länge..

nej, plugg var det...tillsammans med dave och foo fighters i öronen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0