fuck off...igen

fan vilken trevlig kväll det blev...och jag känner mig som vanligt igen!
har spenderat kvällen med ett par öl och jävligt goa vänner.

jag är nog kanske inte så värdelös som jag ibland känner mig...det finns tydligen folk som tycker om mitt umgänge. egentligen så har jag aldrig haft eller fått någon anledning till att tvivla på det, men det är ju så ibland, man tvivlar på sin egen förmåga...

grejen är att jag faktiskt har mycket vänner...och mycket människor jag tycker om. men alltsomoftast så känner jag mig mindre, nästan intill betydelselös...det är så förbannat dumt, jag har ju aldrig haft såna problem. inte med vare sig killar eller tjejer. har bara en hjärna som tycker om att jävlas.

men ikväll har jag haft jävligt roligt iaf, och för en gångs skull så slutade inte en pilsnerkväll på krogen, vi har bara suttit och tjötat.. det är nästan det bästa. så nu sitter jag här hemma, lite lagom salongsberusad och tänker..det är nåt jag är bra på, att fundera, ibland till det goda och ibland till det mindre bra. men ikväll, eller inatt, så ska jag försöka att hålla mig till det goda. det är jag värd...

nu, lite nattamat...

god natt världen, du suger inte helt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0