dimension

har verkligen ingen energi just nu...de var knappt så att jag fixade att gå upp vid halv tio idag. jävla skit....får nog ringa vårdcentralen och fråga om min hosta är normal. det är nästan så att jag hoppas att jag har lunginflammation eller nåt, då kanske jag kan bli frisk igen...och framförallt pigg. och är det så, ja då ska vårdcentralen hermma, eller rättare sagt slakthuset hemma få en  riktig känga. de ska dom fan ha, de har varit alldeles för mycket skit däruppe.

fan för arroganta wannabeläkare...

nu, dra till en polare för lite lastnedräkning...nästan lika kul som det låter.

och btw...världen var inge bättre idag när jag vaknade. hur kunde jag hoppas på något så dumt igår kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0