blev inget kl åtta

men att jag masademig ur sängen vid 09.30 snåret måste jag nog ändå se som en bedrift. nu käkar jag frukost och skastrax gå iväg till uni....fan vad jag hatar morgnar...jag vet inget värre än att gå upp tidigare än vad kroppen vill....

anyway..igår var jag inne på min sida på studera.nu för att kolla hur det går med mina ansökningar införnästa termin, de gick ju skitbra! inte.....de står att jag är villkorligt antagen till tre av fyra kurser. och förmodligen är det så att en lärare inte satt betyg än, i en kurs jag behöver för att få gå nästa...jävla fittLottii...hon heter så.

egentligen heter hon Lottii Lindstrii, med fyra i som hon så glatt påpekade första lektionen hon hade. Synd bara att du suger som lärare FittLotti, med fyra t....

nu ska jag dra...ska försöka prata med studievägledaren idag och höra vad jag ska göra...ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0