anything goes with this face!

de blev ju mycket träning idag...har pluggat lika mycket idag, en polare ringde vi tio, " gå upp nu för nu kommer jag över"..jaja..jag masade mig upp ur sängen och sen har det gått i ett fram tills nu. har inte ens hunnit med lunch idag...och middag åt jag nu. helt sanslöst...och det är bara en halvfartskurs.

ska bli skitkul när den andra halvfartskursen drar igång på riktigt. dom är så jävla bra på att planer på byggfakulteten. dessutom  så funderar jag på att leta reda på författaren till kurslitteraturen och ge  honom en smäll. fan, min döda mormor skulle kunna skriva en bättre bok. Så om du läser det här Börje Rehnström! fan va kass du är!

jag vill träääna!
jag har värre abstinens nu än när jag slutatde snusa...visste inte att jag var så beroende av nån sorts aktivitet..vill spela fotboll och badminton och träna styrketräning och...och..och...men uni och hosta sätter ju stopp på det.

dessutom borde jag klippa mig, har inte klippt mig än efter filminspelningen. vilket alltså betyder att jag har någon sorts jimmy dean-frisyr..fast det är ju klart, anything goes with this face! haha...fan va många jag retat upp med den meningen.

kan väl inte jag hjälpa att jag är det snyggaste jag vet!

nu, lite gitarr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0