ännu en EM-hyllning

då var de klart! gött....är imponerad av en rad svenska spelare idag...bra match! nu ska jag kolla över lite konstruktinonsuppgifter...sen blir de dusch och säng...har varit väldigt duktig idag.

vart i skolan hela dan, lagat en punktering på bilen! handlat, promenixat och styrketränat...fan, jag är så hurtig att jag nästan kräks på mig. vill inte bli som alla überhurtiga människor som gör allt, i en rasande takt och alltid med ett leende på läpparna...usch!

imorrn ska vi möta fittLotti och fråga varför hon inte kan sluta och jävlas med oss och sköta sitt jobb. usch igen!

dagens tredje usch går till...hmm...fan, har nog inget mer att vara bitter på just nu.

jo, nu kom de...för fan tv3, när ska ni göra er av med Claes Runheim? usch....

Kommentarer
Postat av: Karin

Tjooohooooooooooo säger jag!!Sverige in, England uuuut, kan det bli bättre?

2007-11-21 @ 23:12:00
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

karin: nej jag tror inte de:) nu är det bara att köpa en gammal folkabuss och åka på roadtrip!

2007-11-22 @ 12:52:47
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0