trea

idag har varit en lite bättre dag, spelat fotbollscup mellan elva och fem, slutade med en tredjeplats. mycket roligt at slå lag som vi inte slagit i serien. är rätt nöjd med mitt spel, fast ett mål kunde väl ha slunkit in bakom eras målvakter...men men. det är skönt att aktivera kroppen och fokusera på något annat ett tag, få en liten minisemester liksom. men nu när jag är hemma i palatset igen kommer tankarna smygandes. fan...

kvällen hoppas jag kan spenderas med kompisar och ett par öl, då kanske jag glömmer också. hursomhelst vill jag inte vara ensam. det finns en person som jag helst av allt vill vara med, men just nu är det lte känsligt och det är nog bäst att vi funderar på varsitt håll. funderar på kärlek, för det är väl inte bara jag som tänker på hur det kan se ut i höst....

jag har i många år haft ett motto: det löser sig! skitbra, det funkar på allt, skolan, kärlek, pengar...men nu vet jag inte riktigt om jag tror på det längre, det krävs en jävla energi om saker och ting ska lösa sig. det är inte ofta man får något gratis....fast om jag fick höra från min speciella person, fan....det löser sig, jag älskar ju dig. då skulle kanske en del av min ångestklump i magen släppa lite. bara att hålla tummarna.
kanske ändå inte ska dricka öl, jag har en förmåga att bryta ihop en skvätt om jag mår piss och dricker. bäst att jag låter bli, folk kan få tro att allt är tipptopp....imorgon bär det iväg för sista jobbveckan, gött! eller gött förresten, va ska ja göra resten av sommarn?

well...det löser sig...

en ny utbildning har jag hittat också, men den är mycke längre bort, plus att då har jag kanske slösat bort ett år av csn-pengar. fast det käns ju mer rätt, just nu iaf. det skulle innebära att jag kommer ännu längre bort från min familj och vänner. men en nystart någon annanstans kanske är vad den här oxen behöver. hmm....tänka tänka...nu ska ja slänga i mig en matbit och försöka skölja bort ångesten en stund. det går nog skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0